Порядок повернення товару належної якості

Перед тим, як повернути товар, необхідно обов’язково зв’язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється по Новій пошті або ж в пункті само вивозу.

Повернення товару в Інтернет-магазин проводиться згідно чинного законодавства України.

Повернення товару в Інтернет-магазин проводиться за рахунок Покупця.

При поверненні Покупцем товару належної якості, Інтернет-магазин повертає йому сплачену за товар грошову суму за фактом повернення товару за вирахуванням компенсації витрат Інтернет-магазину пов’язаних з доставкою товару Покупцеві.

Згідно із законом, покупець протягом двох тижнів (якщо триваліший строк не оголошений продавцем) може звернутися в магазин і замінити не підійшов його товар на інший. Після закінчення цього терміну повернення можливе тільки за гарантії.

Дані правила обміну поширюються на непродовольчий товар належної якості за умови, що він не використовувався і зберіг товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ (чек), виданий споживачеві під час покупки (ст. 9 Закону “Про захист прав споживачів “).

Якщо на момент звернення аналогічного товару для заміни немає в продажу, покупець має право:

Згідно ч. 8 ст. 8 Закону України “Про захист прав споживачів” у разі придбання споживачем непридатного харчового продукту продавець зобов’язаний замінити його на харчовий продукт, який є придатним до вживання, або повернути споживачеві сплачені ним кошти.

Правила обміну та повернення на продовольчий товар можливий в разі якщо:

  1. товар в упаковці зіпсувався а його терміни зазначені на упаковці не вийшли
  2. після відкриття упаковки ви виявили наявність комах всередині упаковки
  3. при відкритті упаковки ви виявили цвіль, вологу або неприємний запах

Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей і товарного виду здійснюється повернення грошових коштів протягом 14 днів після відправки.